2008. december 8., hétfő

Vásárban

Amikor a Bodies után Ferivel édeskettesben elsétáltunk a Vörösmarty tér felé, magával ragadott a karácsonyi vásár utánozhatatlan hangulata. De akkor nem akartuk nagyon húzni az időt, hiszen jó ideje eljöttünk már otthonról, magára, ill. tesómra hagyva Matyit, és nem akartunk nagyon visszaélni a helyzettel. Így elhatároztuk, hogy majd visszajövünk közösen. Erre a visszajövésre szombaton került sor. Az időjárás szerencsére kegyes volt hozzánk, szép napsütéses idővel kényeztetett bennünket, egyvalami volt, amit nem sanszoltunk be, a tömeg, merthátugye, két hét múlva karácsony. Így ezen a szombati délután kevésbé volt élvezhető a vásári hangulat, nem is időztünk sokat, hanem sebtiben a Duna part felé vettük az irányt.
Bármennyire is nem szeretem úgy általában a várost, vannak részei amik mindig ámulatba ejtenek. Ilyen többek között ez a Duna-korzó is, százezerszer jártunk már itt, és mégis újra-és újra ámulatba ejt a panoráma, a Vár, a Lánchíd látványa valahogy  mindig megdobogtatja a szívemet, és órákig tudnám nézni a hömpölygő Dunát.
Mátét kevésbé kötötte le a gyönyörűséges panoráma, az elején mélyen aludt, majd csendesen elpiskótázgatott, és bár én mutattam neki a templomot, ahol örök hűséget esküdtünk egymásnak, Őt jobban érdekelte a szomszédos perecárus.
Elsétáltunk egészen a Kossuth térig, majd vissza a vásárba, mert én természetesen ragaszkodtam a vásári lepényemhez és a forralt boromhoz, amit meg is kaptam, és jóízűen elfogyasztottam. Na jó a fiúk is ettek, csak ők nem ittak bort.
A hely....
Én és a lepény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése