2008. december 17., szerda

Ma éjjel

Ma estére kimenőt kaptam, és magukra hagyom a fiúkat, hadd csapjanak egy görbe estét kettecskén, én pedig nyakamba veszem a várost, és belevetem magam a pesti éjszakába. Nem kis izgalommal készülök az estére, először hagyom itthon őket így együtt,és bár nem miattuk aggódom, azt tudom, hogy nem lesz baj hanem magam miatt, hogy hogy fogom én viselni a több órás matyimentességet. Azt tudom, és fel is vagyok rá készülve,hogy nem lesz olyan önfeledt ereszdelahajamat, mint régen, de hogy pontosan milyen lesz, nem tudom. Mindenesetre lázasan készülődöm. Egyelőre csak lélekben. Aztán tervezek habos fürdőt, hajbeszárítást, körömlakkozást, sminkkelést, mindenféle feleslegesnek tűnő nőcis dologt, amiből ha már csak a töredéke is megvalósul örülni fogok. Aztán majd kiderül, mit hoz az este:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése