2008. december 13., szombat

Szívás

Mindig tudtam, hogy szívás decemberben születni. És ha rajtam múlt volna, biztosan úgy intéztem volna, (mint ahogy próbáltuk is, csak akkor nem jött össze), hogy ne decemberi gyerekem szülessen.  Szóval nem elég, hogy mindenhol már karácsonyi diliház van, de hogy minden termék csak karácsonyosban létezik, ez már kicsit sok nekem.  Talán a terítő volt a legnehezebb, mert a Mikulásostól a karácsonyfásig minden  fajta volt, de semmi olyan ami egy kicsit gyagyásabb lett volna, és nem karácsonyos, kivéve a sima egyszínűeket, azokért meg sokalltam azt az összeget, ami rá volt írva. Végül egy csillagosat vettünk, ami még nem néz olyan ünnepinek. A papírboltokban is minden a karácsonyról szól, alig találtam néhány szülinapos cuccot, de végül sikerült venni egy Happy Birthday feliratot, amit még nem tudom, hová tudok feltenni. Jó tudom, lehettem volna előrelátóbb, és már beszerezhettem volna minden jóval korábban, de mentségemre legyen mondva, hogy az első szülinapra készülünk, remélem jövőre már hasznosítani fogom az idén szerzett negatív tapasztalataimat. 
Fejben már minden kész van, már csak az kell, hogy beessek a konyhába, és ki se jöjjek onnét jó sokáig. Remélem Máté ebben partner lesz.  Remélem minden jól fog sikerülni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése