2008. december 9., kedd

Tavaly ilyenkor pocakosan

Mivel tavaly ilyenkor nem voltam még ennyire blogfüggő, gondoltam eljött az ideje, hogy megmutassak egy képet magamról, ami éppen tavaly ilyenkor készült. Ez volt az utolsó pocakos kép, ami rólam készült, ekkor voltam 38+3 napos, és éppen egy héttel később született meg Matyika.  A kép éppen egy Mátécsalogató szentendrei kiránduláson készült. Az utolsó kirándulásunkon kettesben. Én kb. egy nyugdíjas csiga tempójában vopnszoltam végig magamat a szentendrei vásárban, és emlékszem a végén alig bírtam visszamenni az autóhoz, már úgy volt, hogy én megállok, és Feri elémjön, de aztán csak odaértünk. És persze egész idő alatt arról beszélgettünk, hogy vajon mikor jön el a mi napunk, vajon milyen lesz majd Ő, akire annyira várunk.Nagyon jó volt:)
A következő nagy utunk pontosan 1 héttel később a kórházba vezetett.Hát az sem volt izgalmaktól mentes:)
Nosztalgiával nézem én is a fotót, már olyan régnek tűnik minden, már teljesen elfelejtettem, milyen is volt nagy pocakkal élni. Arra mondjuk emlékszem, hogy a végén már nem volt olyan egyszerű.  Sehogy sem volt jó, Máté mindenhol nyomott, ahol csak tudott, olyan volt, mintha a bordáim közé akasztotta volna a lábait, és mintha az oldalamon kívánkozna kijönni. De ezek már mind csak szép emlékek mára.
 
És akkor íme, ilyen voltam én akkor:
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése