2008. december 5., péntek

A nagy találkozás

Az első, meghatározó nagy találkozásra a Mikulással tegnap került sor a céges rendezvény keretein belül. Én talán jobban vártam, mint Ő, végre találkozni régi ismerősökkel, barátokkal, hasonlóan babás kollegákkal, akikkel a pocakosságot anno együtt éltük meg. Szóval én teljesen be voltam zsongva.  De volt bennem egy kis félelem aggodalom, hogy vajon Máté hogy fog reagálni a sok idegenre, felnőttekre, gyerekekre egyaránt, sosem volt még ekkora partin, ahol tizenakárhány gyerek a résztvevő, és a hozzájuk tartozó 2 db szülő., és persze ott egy különösen furcsa szerzet, piros ruhában, nagy szakállal, nagy zsákkal. Hogy elkerüljük a nagy ijedtséget napok óta mutogatom neki a Nagyszakállút interneten, tévében mindenhol.
Felesleges volt az aggodalom, mert Máté az első perctől jól érezte magát, jött-ment, barátkozott, nézelődött, ügyet sem vetve ránk. Számomra nagyon meglepő volt ez a nagy önállóság.
Aztán jött a Mukulás bácsi is, aki elmondta a jóságait és a rosszaságait, ezek ellenére nem kapott virgácsot, csak csomagot, amit igazából el sem akart venni, mert annyira lenyűgözte a Mikulás. Csak nézte tátott szájjal, majd elkiáltott egy hatalmas eú-t, a maga sajátos hanghordozásában, amin persze mindenki nevetett. Nem volt itt ijedtség, sírásról nem is beszélve. Nagyon büszke voltam ám!!!! Nemhiába már nagy fiú, és a nagyfiúk bátrak és nem félnek a Mikulástól!
A kép minősége hagy maga után kívánnivalókat, de  a fény miatt van:
Együtt gyakorolták a sétálgatást:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése