2008. december 12., péntek

Készülődés

Vasárnap tartjuk Máté szülinapi "buli"-ját.Semmi extra, csak a nagyszülők, nagynéni, nagybácsi, és persze mi. Ez összesen 9 embert tesz ki. ÉS gondoltam, ha már ilyen szépen összejövünk, akkor mégiscsak illő volna megebédeltetni a megfáradt vendégsereget. Az biztos, hogy ragulevest csinálok. A másodikról még nem döntöttem, de valami sült hús lesz, szerintem óvári és bacon-be tekert, vegyesen. Viszont fejembe vettem, hogy tortát akarok sütni. Először túrótortában gondolkodtam, aztán répatortában, és most ott tartok, hogy már azt sem tudom, hogy akarok-e tortát sütni, és hogy lesz-e egyáltalán időm rá. Júlia néni biztosan hoz/küld egy tortát Matyinak, szóval nem marad az ünnepelt torta nélkül. Aztán ott van a terítés... Nincs nagy készletem terítőkből, sőt.. nem is igazán vagyunk terítőpártiak, Matyi óta pedig végképp funkcióját vesztette eme darab. A karácsonyi terítő nem épp alkalomhoz illő..., szóval kéne venni valami ide passzoló vidám-mókásat. Ráadásul 2-t, mert 1 asztalnál nem férünk el. Lufit és tűzijátékot a tortára már vettem, de szeretnék még olyan hosszú girlandokat, ami a közeli hobbiboltban nem volt kapható, így be kell menni a városba. Plussz a kajához is szombaton kell mindent megvenni. Feri éjjel jön haza, ha minden igaz..., remélem a leszállással továbbra sem gond Ferihegyen, különben Bécsből kell hazabuszoznia. Lényeg a lényeg, még ma ki kell mindent találnom, hogy holnapra kész legyen a lista.Ja és a takarítást ne is mondjam... És minden helyett már megint csak itt ülök... De olyan nehezen szánom el magam a tettekre!!!
Kicsit túlvállaltam magam, asszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése