2008. október 3., péntek

Mi volt ez?

Tegnap, mikor a délutáni alvásából felébredt, meleg volt a buksija.38.3-at mértem. A lázcsillapító kúpokat a múltkor otthonfelejtettük anyunál.  A doktornénivel írattam fel másikat, de még nem váltottuk ki. Tegnapig. Szerencsére 19-ig nyitva van a sarki gyógyszertár, így háromnegyed 7-kor még nem voltnagyon késő elszalajtani oda Ferit. Éjszaka viszonylag nyugodtan aludt, én kb. óránként felébredtem és megnéztem a homlokát meleg-e, nem volt az. Ébredés óta kétszer mértem a lázát, de semmi. Kérdem én, mi volt ez a tegnap este? A doktornő ma 8-10-ig rendelt. De mivel nem volt reggel semmi baja, és egyébként is reggeli után újra elaludt, nem mentünk el. Persze megint hétvégére betegszik meg, mint minden normális gyerek. Emlékszem anno, mi is a tesómmal állandó vendégek voltunk az ügyeleten. Szóval találgatok, esetleg megfázhatott, és amiatt. Néha ugyan tüsszög néhányat, de nem folyik az orra, meg semmi komoly megfázós tünetet nem észleltem. Meg hát ugye lehet a foga miatt is, mert hát ugye minden bajnak a fogak az okozói. Nem tudom, de most kutya baja, kíváncsian várom, mit hoz a hétvége. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése