2008. október 3., péntek

Autósülés

Mivel Máté délelőtt teljesen tünetmentes volt, és mivel Feri ma délután itthon volt, kaptunk az alkalmon, és elmentünk hogy elköltsünk egy csomó pénzt, mégpedig autósülésre. Ugyan az eddigi hivatalosan 9 kg-ig jó, és attól Máté még 1 kilónyira van, viszont a hossza miatt már igencsak szükséges volt a csere. Mondanom sem kell, hgoy a lehetőségek kimeríthetetlenek,egy a fontos, hogy az ember tömött pénztárcával érkezzen. Még szerencse, hogy a múltkor sikerült Mátéval kipróbáltatni és nekem is szemügyre venni a barátnőmék új ülését, és nagyon tetszett. Máté is kényelmesen belefészkelte magát, és ők is nagyon dícsérték. Szóval megnéztem a neten, meg még egy pár másikat, ami hasonló árkategóriába tartozik, és mivel nem igazán értettem, hogy mitől jobb egyik a másiknál, így úgy gondoltam hogy erről már hallottunk jókat, akkor miért ne választánánk ezt. Közben persze teljesen beleszerelmesedtem. És ma végre megvettük ŐT. Még nem szereltük be, de már nagyon várom, hogy holnap felavassuk és vele menjünk a hétvégi bevásárlásra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése