2008. október 16., csütörtök

Magányra vágyik

Tudtam, hogy előbb-utóbb el fog jönni az idő, amikor a fiam már nem igényli a társaságomat. De hogy ilyen hamar, azt azért nem gondoltam volna. Azt hittem, van még előttünk pár kellemesen összebújós év, én olyan 15 körüliben gondolkodtam. De ma eljött az idő, mikor Máté magányra vágyott, és ezt tudtomra is adta, mégpediglen úgy hogy szépen bevonult a szobájába, de mivel én éppen mást csináltam, mindig kihoztam őt onnan, jobb szeretem, ha szem előtt van. Aztán Ő ráunt erre, és amikor megint bevonult a szobába, egyszerűen becsukta az orrom előtt az ajtót, jelezve ezzel, hogy persona non grata vagyok az ő kis birodalmában,és bentről nagyokat kurjongatott. Kb. 5 mp.ig volt bent egyedül, ennyi kellett mire felfogtam mi történt, de ez is elég volt neki hogy kieszeljen és véghez vigyen egy újabb rosszaságot. 
Reggelente egy kis tálkában szoktam bevinni egy kis langyos vizet, mosdáshoz. Ezt ma nem vittem ki közvetlenül az öltözés után, hanem csak letettem a mellettem lévő lavórba, ami ugyancsak bent maradt a legutóbbi teregetés alkalmával. Máté beleborította a kistálból a vizet a lavórba, és beleült. Mikor bementem ott feszített a lavór közepén, vizesen, és büszkén vigyorgott, lóbálta az üres tálat a feje felett. 
Persze nem tudtam rá haragudni:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése