2008. október 31., péntek

Az új szerelem

A hordozókendő. Olyan sokan dícsérték, ajánlották már, hogy néhány napja fejembe vettem, hogy nekem is kell egy. Elmondtam ezt a barátnőmnek, akik szerdán nálunk voltak, és felajánlotta, hogy kölcsön adja z övét kipróbálásra, mert az ő fia nem marad meg benne, és ha esetleg Máténak sem bejövős, akkor felesleges venni. Így is történt, elhozta, és tegnap rávetettem magamat a netre, megkötési technikákat keresni, mert az útmutatót azt sajnos nem találta meg. Egyelőre egyfajta megkötést találtam, és próbáltam ki tegnap, és azt kell mondjam, tökéletesen bevállt. Máté szörnyen élvezte, először ki sem akart szállni belőle, és nekem is nagyon jó érzés volt, szinte nem is éreztem Máté súlyát. Úgyhogy valószínű veszek egyet magamnnak, csak még utána kell néznem a méreteknek, hogy mekkora is kell valójában. 
Én mindig azt gondoltam, hogy én nem vagyok az a kendős fajta, de tegnap rájöttem, hogy ez nem típus kérdése. Egyszerűen jó és kész. Már nagyon várom, hogy élesben is kipróbáljuk Matyival az utazás eme formáját. Szerintem mindkettőnknek nagy élmény lesz. 
 
Így festünk mi hármasban, Matyi én, és a kendő:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése