2008. június 7., szombat

Újra próbálkoztam

Mivel azt mondja a szakirodalom, hogy ne engedjek az kezdeti ellenállásnak, hanem 2-3 napig próbálkozzak az új ízek bevezetésével, így ma még egy kísérletet tettem, hogy krumplival ettesem meg egy szem gyermekemet. Gondoltam, még egy próbát igazán megér, aztán ha tényleg nem akarja, hát akkor nem erőltetem tovább, és akkor holnap kipróbáljuk a répát. Hát nem mondom, hogy osztatlan sikert arattam az újabb kísérletemmel, de annyit legalább elértünk, hogy nem akart megfulladni, és nem adta vissza mérgében a reggelijét is. De nem olyan arcot vágot, mint akinek ízlik a cucc. Mindenesetre kb. két kiskanálnyit sikerült megennie. Szerintem holnap adok még egy esélyt, aztán döntök, hogyan tovább.
 
Itt még vidáman, szerintem azt hiszi hogy a gyümölcskoktélját kapja:
 
És a szörnyű felismerés, hogy ez bizony nem az:
És kétségbeesve segítséget remél Apától: (nem kap)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése