2008. június 16., hétfő

Krumplipüré újra

Eltelt egy hét, ezért gondoltam újra megpróbálom Mátéba varázsolni a krumplipürét. Most sokkal-sokkal hígabbra csináltam, mint a múltkor, szinte teljesen folyósra. És csodák csodája, Máté evett belőle. Na nem olyan eget rengető mennyiséget, szerintem pár kiskanálnyi lehetett összesen, de nem öklendezett, csak fintorgott, de hősisen ette. Aztán mikor már nagyon húzta az orrát, akkor nem kínoztam tovább, első körben ennek is nagyon örültem, (az élet apró örömei). Kíváncsi vagyok, ma mit fog hozzá szólni. Holnap jön a védőnéni, és megbeszéljük, hogyan haladjunk tovább.
Nem tudom, mi lesz a mai napunkkal, mert zuhog az eső, pedig könyvtárba készültem, de lehet, hogy nem lesz belőle semmi. Hátha délutánra kicsit jobb lesz az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése