2008. június 13., péntek

Eb, Sztk

Nem vagyok nagy focidrukker, kedvenc csapatom sincs, de az EB-t, VB-t azért nem hagyom ki. Minden évben be is nevezek a céges tippversenybe. És a hozzánemértésemnek mindig megvan a gyümölcse, tavaly pl. holtversenyben első lettem. Idén sem állok rosszul, egyelőre még az első vagyok, de ha még egyszer így kibabrálnak velem, mint tegnap este a németek, aztán meg az a 11-es, hát irtó mérges voltam. De még nincs veszve semmi.
Más. Ferinek van egy csomó bőrgyógyászati nyavajája, allergia, szemölcsök, most valami ekcémaszerűség a kezén, ezért ma szabit vett ki, hogy elmenjen a bőrgyógyászhoz, amolyan kontrollra. Mindig magánrendelésen volt eddig, de most gondolta kipróbálja az ingyenes sztk-t. Én meg mondtam, vele megyek, mert van nekem is egy réges régi anyajegyem, ami az utóbbi időben mintha nőni kezdett volna, és találtam egy újsütetűt a hátamon, és gondoltam nem árt az, ha látja egy orvos. Nem vagyok jó véleménnyel a magyar egészségügyről. Majdhogynem rossz véleménnyel vagyok, és ezen sajnos a mai nap sem sikerült változtatni. Azt, hogy kb. másfél órát vártunk, már nem is említem. Aztán egyszer kiszólt egy hölgy, hogy "mi ez a jókedv", mert páran elkezdtünk beszélgetni, és poénkodtunk. Aztán nagy nehezen sorra kerültünk. Amikor bementem, a doktornő épp akkor akarta felhívni a kedves édesanyját telefonon. Még szerencse, hogy nem sikerült, mert azt hiszem nem álltam volna meg szó nélkül. Még mielőtt megmutattam volna az anyajegyeimet, már akkor húzta a száját, és majdhogynem lecseszett, hogy ilyen apró- cseprő dolog miatt hogy merem én őt feltartani, és különben is neki az anyával megbeszélt randija van, és késésben van. Hát b....a +. Egyszóval nem hogy megnyugtatott volna, de még le is kezelt, flegma volt és bunkó. Egyáltalán nem úgy viselkedett, ahogy azt egy orvostól elvárnám. Úgyhogy maradok a magánrendelés mellett, igaz, hogy drága, de legalább törődnek velem, meghallgatják a problémámat, és még igyekeznek is megoldani azokat. És csak remélem, hgoy egyszer mi is eljutunk egy magasabb szintre. Csak ilyenkor mindig k...a mérges vagyok, hogy akkor miért fizetem a tb-t, ha nem kapok azért a pénzért semmit cserébe. Hú de mérges vagyok, abba is hagyom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése