2008. június 24., kedd

Árkádos hűsölés

Tegnap este bevetettük magunkat a Árkádba, egyrészt bikini vásárlás céljából, másrászt addigra mindent megadtam volna egy kis hűs levegőért. Mindkét cél teljesült. Nem gondoltam volna hogy ilyen egyszerően meg fogjuk tudni oldani az ügy vásárlás részét, de szerencsére Feri nyomására bementem a NewYorkerbe, ahová nem akartam, gondolván ennek a boltnak nem én vagyok a célközönsége, főleg, amikor bepislantva megláttam az átlagéletkort. (kb. 17 év volt) De bementünk mert kintről láttunk egy csomó bikinit fellógatva. Kerestem kutattam, és voltak ránézésre jólkinézőek, amiből kiválasztottam kettőt. És hihetetlen módon a kettőből egy igazán jó volt rám. Ráadásul az a fajta fazon, amiről nem is gondoltam volna hogy jó lehet. Persze megvettük. már csak egy dolog aggaszt, hogy madzagos mindenhol, a nyakán, a hátán, még az alsó része is, Máté pedig különös vonzalmat érez a madzagok iránt, meg úgy általában minden iránt, ami lóg. Imád belekapaszkodni, és rángatni, szájába venni. Szóval lélekben jobb ha felkészülök 1-2 kellemetlen, és kínosnak is mondható szituációra. De azért majd óvatos leszek.
És hála a kellmes 24 fok körüli hőmérsékletnek egy kicsit magunkhoz tértünk bágyadtságunkból, Matyi is teljesen felélénkült, este 9ig nyomta a játékot. Nekem pedig jutott időm arra, hogy elkészítsem a mai ebédjét, ami spenót lesz. Most először. Persze a magam részét túlhígítottam, így leves lett belőle, ami talán nem is baj ebben a melegben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése