2008. június 14., szombat

Rövid(ebb)en

Csodaszerek ide vagy oda, a hajhullásom nem állt meg, sőt..., komolyan kezdtem aggódni. De egyébként is rámfért már egy kis frizurafrissítés. Így aztán tegnap, míg a fiúk bevásároltak a sparban, én beültem a fodrászhoz. Pont jó volt, mert egyszerre végeztünk. Épp rájukcsörögtem, hgoy hol járnak, amikor éktelen üvöltést hallottam a pénztársor legvégéről. Azonnal tudtam, hogy ez csak az én Matyim lehet, senki más, ezer közül megismerem a hangját, sajnos hallom eleget. Rohantam is, és igen ők voltak. De csak a fizetésnél kezdett el sírni azt mondta Feri. Ebből látszik, hogy az én gyerekem, a pénztárnál néha én is szívesen sírnék, amikor meglátom a végösszeget. Biztos Őt is ez keserítette el:) Ja, és úgy nézett rám mint aki még sosem látott. Aztán megbarátkozott az új anyukájával, és a leengedett hajammal azóta is elvarázsolom.
 
Találós kérdés: Vajon melyikünknek van új frizurája?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése