2008. június 24., kedd

Babamama torna

Hát elmentünk a baba-mama tornára. Persze pont helyettesítés volt, egy másik csaj tartotta, és azt mondják, az eredeti egy kicsit más. De az elejéről. Amikor megérkeztünk Máté persze aludt, majd míg én átöltöztem felébredt. Először békésen nézelődött, tetszett neki az új hely, a sok narancssárga, ami a helyet uralta, és a hűvös levegő. Mosolygott az emberekre, gyerekekre, és azt gondoltam, reméltem, hogy ez akkor már így is marad. A jókedv addig tartott, amíg le nem tettem a szőnyegre. Mert rá kellett jönnöm, hogy itt ám babatorna nemigen lesz, csak mama, Máté pedig rosszul viselte, hogy nem vele törődöm. Így az elejéből szinte majdnem kimaradtam, kivéve, amikor valami olyat csináltunk, ahogy ölben tudtam tartani Manót. Aztán a végére kicsit megszokta a szitut, igaz a hasizmost már tudtuk együtt csinálni. Alapvetően a torna maga jó volt, erős is volt, csak ez az egy óra olyan gyorsan eltelt. Most kicsit elbizonytalanodtam, hgoy csütörtökön kitegyem-e máté még egy ilyen traumának. Csak hát mégiscsak meg kéne szoknia, hogy nem csak vele foglalkozom. Majd meglátom még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése