2008. június 23., hétfő

Meleg van

Hőség, hőség és hőség. A lakásbna most már 28 fok van,ami hajnalra kicsit lejjebb kúszott ugyan, de mos tmár megint megindult felfelé. Folyik rólunk a víz. Próbálom a lehető legjobban hőszigetelni a lakást, lefedni minden rést, ahol beszökhet a meleg. Kevés sikerrel. A legelkeserítőbb az egészben, hogy tavaly pl. amikor igazán nagy forróság volt odakint, az a bizonyos 40 fok, akkor bent is 38 volt, szóval, hol itt még a vég? Tegnap du. a terszon pancsiztattuk Manót, mert szegény már tapadt az izzadságtól. Nagyon élvezte, teljesen ellazult a langyos vízben. Szerintem ma is sort kerítünk majd egy ilyenre, de csak később. Mindezek ellenére egész jó éjszaka van mögöttünk, mindenki aludt mint a bunda,beleértve Manófőnököt is. És ami a legjobb volt, az az, hogy miután Máté elaludt kiültem a teraszra, kellemes szellő fújdogált, szívtam magamba a friss virágillatot, élveztem a hűs levegőt, és a Tokaji Aszút. Kellett volna még egy kis tengermorajlás a háttérbe, de ha becsuktam a szemem elképzeltem hogy az imádott tengerpartomon heverészek, gondtalanul, vidáman, boldogan. Remélem nem csak álom marad, és lesz még erre módunk. Ilyen nyári estéből szeretnék még sokat, sokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése