2008. június 19., csütörtök

Manónapok mostanában

Nem akarom elkiabálni, de mostanában elég kiegyensúlyozottak a napjaink. Máté újabban elég álommanó, délelőtt szinte csak alszik, délután pedig jól elvagyunk. Bár most már érzem, hogy kezdek neki kevés lenni, Ki is néztem már a neten pár új játékot, amit ebben a korban már értékelni tud. Plusz a megnövekedett mozgásigényével én egyedül nehezen boldogulok, semmi nem szórakoztatja annyira, mint amikor dobálom, lóbálom, forgatom, hintáztatom, szóval bármit, csak lebegjen fél méterrel a föld fölött. Úgyhogy arra gondoltam elmegyünk baba-mama tornára, egyrészt hátha Matyit is kifárasztja kicsit a szakember által vezetett tréning, másrészt nekem sem árt most már ennyi idő után egy kis testedzés. már ki is néztem a helyet, nincs messze tőlünk a Fila-fitness, nem olcsó, de sok lehetőség van, és ami a legjobb, hogy hétvégén is vannak órák, így talán egyedül is eljuthatok néhányszor. Úgyhogy ez a terv. Most nagyon várom a keddet, hogy menjünk Manóval tornázni.
A krumplit úgy tűnik sikerült elfogadtatnom Mátéval. ennek nagyon örülök. Ma volt itt a védőnő, megbeszéltük, hogy mik legyenek a következő lépések, ha már barátja lesz a krumpli sé arépa, jöhetnek a züldek, spenót, sóska, saláta, borsó, majd a csirkehusi, de ez még távolabb van, ezek már a nyári tervek. Gyümölcsből tágíthatunk a körte és szilva felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése