2008. július 5., szombat

Szem

Máté ma nagyon nem akart aludni, még a babazene sem használt, ami pedig mostanában nagyon bejön neki, az első 2 számra még vigyorog és gagyog, de a harmadikra mindig elalszik. De ma ez sem jött be, pedig tesóm hősisen hallgatta velünk, hiába. Csak délután sikerült elaltatnia Apának, (aki idő közben megérkezett) és akkor is csak 1 órát aludt. (Mondjuk éjjel nem ébredt egyszer sem, csak 5-kor hajnalban, lehet, hogy kialudta magát) aztán mikor felébredt, állítólag nagyon dörzsölte a szemét. Én nem láttam, de nem aggódtam, mert mindig szokta. Aztán kis idő múlva játék közben észrevettem egy kis bevérzést a szeme sarkában. Nagyon rémísztően néz ki, de anyu szerint nem vész, szerinte csak ahogy megdörzsölte belekaphatott. Lehet, hogy belement neki valami, és amiatt. Remélem tényleg el fog múlni, és csak én parázom túl a dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése