2008. július 22., kedd

A mosónők korán halnak?

Kicsit úgy érzem magam, mint József Attila mamája, aki csak ment és teregetett némán. Két napja mosok. Ha nem mosok, akkor azért nem, mert nem tudom hová teríteni a mosott ruhát.Már túl vagyok egy máté fehéren és egy Máté színesen, egy Feri ingesen, és egy sima fehér mosáson. Ahogy nézem, még legalább ennyi kör vár tisztulásra, színesek, színees kímélők, törölközők, ágynemű. Nem értem, mikor halmozódott fel ennyi szennyes. A vasalással most utolértem magam, míg Máté aludt de., addig sikerült egy nagy adagot kivasalni, amit ma szedtem le a szárítóról. De már újra teliraktam, és a ládába még bele sem néztem. még szerencse, hogy hűvös van, ez kedvez a vasalásnak, 40 fokban nemigen venném elő a vasalót. Azt hiszem, örök körforgás az élet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése