2008. július 9., szerda

Járóka vagy bébikomp?

Mostanában nem nagyon van kedvem írni, inkább csak olvasgatok, pedig lenne miről, mert tele vagyok dilemmával. Pl. a fent említett kérdés már hetek óta gyötör. Máté egyre virgoncabb és rosszcsontabb, és egyre mozgékonyabb. Már nem szívesen marad egy helyben, nagyon próbálkozik a kúszással, de egyelőre még csak a fenék tökéletes emeléséig jutott, de azért halad ám előre rendesen, amolyan hernyómozgással, emeli a fenekét, a feje a földön, majd a fenekét leteszi és felemeli a fejét. Rém mókás! Csak hát örökké figyelni kell rá, sosincs biztonságban, már a nyugi fotelében is fel akar állni, nyújtózkodik benne jobbra-balra. Szóval igen aktuálissá vált, hogy beszerezzünk valamit, amiben legalább pár percre rögzíteni, röghöz kötni lehetne az én kis izgó-mozgómat. Járóka vagy bébikomp? Én először a bébikomp mellett voltam, mert Máté pici kora óta valamiért nem szerette a kiságyat sem, csak alvásra használja, és arra is csak éjszaka. Szóval nem gondolnám, hogy a bekerítettséget nagyon komálná járóka formájában. Meg aztán az elég sok helyet elfoglalna. És van éppen egy utazóágyunk, ami lehet, hogy ugyanúgy betöltené a járóka funkcióját, és akkor nem kéne pénzt adni érte. Aztán annyi sok negatívat olvastam a kompról, hogy meggátolja a természetes mozgásfejlődést, meg hasonlók, hogy kicsit elbizonytalanodtam. De aztán azt is írják, hogy ha rendesen jól van beállítva a magasság, akkor nincs semmi probléma. Úgyhogy most megint nem tudom, mi legyen. Mindenesetre valahogy megoldást kell találnunk, mert szerintem mire visszajövünk a nagyszülőktől Mátét már nem lehet majd magára hagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése