2008. július 24., csütörtök

Nappali alvás

Persze értem én, hogy az elmaradt éjszakát valamikor pótolni kell. Máténak ez mindig könnyen megy, ilyenkor rendszerint átalussza a napot. Reggel 3/4 8kor kelt. Felöltöztünk, beszéltünk apával, és még reggeli előtt lenyomott egy óra alvást. Persze ilyenkor én már túl vagyok az első kávémon, különben nem merném felemelni a pelenkázóig sem. Nem vagyok tipikus kávéfüggő, de a reggeli kávé nálam mindenek előtt áll, Feri tudna mesélni a katasztrófákról, amit reggeli kávémentességemben okoztam valaha, akkor vezette be azt a szokást, hogy minden reggel megfőzti/te nekem a kávét, ha pedig nincs itthon reggel, vagy nem együtt kelünk (mostanában ez a sűrűbb), akkor bekészíti nekem, és nekem csak 1 gombot kell megnyomni. Szóval a reggeli kávém után, mikor már biztos lábakon állok, képtelen vagyok visszaaludni. Aztán reggeli után megintcsak lenyomott másfél órát. Ekkor már tudtam volna aludni, de mire elkészítettem az ebédjét, az én ebédemet, és kicsit pakolásztam itt-ott, már fel is ébredt. Kora délután ennyi alvás után igen aktív játékba kezdett, próbáltam lépést tartani, kevés sikerrel, inkább csak vigyázó szemeimmel követtem, és ellenkező irányba fordítottam, amikor tiltott területre tévedt. Ebéd után megint elaludt. Eljött végre az én időm! Én is mellékuporodtam óvatosan, és sikerült aludnom egy órácskát. Életmentú volt! Ő persze még mindig alszik! Már 2 és fél órája! Csak sejtésem van, hogy ennyi alvás után az éjjel megint parádé lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése