2008. július 1., kedd

Megint kavarás és fogak

Jó is lenne, ha minden olyan egyszerűen működne a világban, ahogy azt én elképzelem. Ezen a héten míg mi nagymamánál nyaralunk, Feri Milánóban tolja a szekeret. Először úgy volt, hogy a jövő héten is kell menni, majd ezt lemondták, így én 1 hétre rendezkedtem be. Ami persze nem azt jelenti, hogy 2 hetet lazán ne tudnánk a bepakolt Matyiruhák mennyiségéből finanszírozni, meg hát mosógép is van, igen, e mégis jobb szeretem, ha minden eshetőségre fel vagyok készülve. TEgnap mégis úgy nézett ki a dolog, hogy jövő héten mégis menni kell, kicsit begurultam, de túltettem magam rajta, és felmerült, hogy esetleg szombaton Feri értünk jön, és visszafuvaroz minket minden tartozékunkkal Szentesre, és ott is eltöltünk Matyival 1 hetet, nagy dózist adva ezzel Matyiból az ottani nagyszülőknek is. Most írt, hogy a jövő hét sztornó, és most a jövő utáni hét a tuti. De én már meg sem próbálom követni.
Matyi nagyon élvezi az otthonától való távollétet, nagyokat alszik, leginkább a tesóm ágyát preferálja, ott órákat képes egyhuzamban lehúzni. Nagyokat játszik, nevet, randalírozik, és örül, hogy már most is vannak dolgok, amiket a nagyinál lehet csinálni, de otthon nem. Ilyen pl. a tükör nyalogatása, és tapicskolása. (Erről kép is lesz majd, már rajta vagyok az ügyön) Hősisen növeszti a fogait, már alul látszik rendesen mind a kettő, de még nagyon új neki, hogy van valami a szájában, a nyelvével folyton birizgálja őket. Az etetés sem könnyű, mert megszorítja a kanalat a fogaival, és nem engedi el. Evés terén nem panaszkodom, most a borsót kezdtük el bevezetni az étrendbe, és nagyon odavan érte. Egyre nagyobb mennyiségeket eszik, úgyhogy ha így folytatja jöhet lassan a husi is. Egyelőre még minden evés után szopizik is, de igazi nagy szopizás, amikor igazi mennyiséget eszik az leginkább este van. Éjjel még mindig felébred, de most egész kezelhetően fél 3 kor, majd visszaalszik, és ezután 5 fél 6 felé bekéredzkedik a nagyágyba, és ott folytatjuk együtt, összebújva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése