2008. július 8., kedd

Gasztro

Tegnap kapott először Mátévacsira tejpépet. Almás ízűt, gondoltam nagyon nem újítok be neki még pluszban, az almát legalább ismeri és szereti. Először furcsán nézett, nem értette a szitut, hisz este mindig cicit szokott kapni. Persze később azt is kapott. De aztán szépen megette, szerintem még ízlett is neki. Bár jól ki lehetett éhezve, mert még a mi vacsinkat is megcsináltam, megettük, aztán Máté mai ebédjét is megcsináltam, és utána jött csak az Ő vacsija, szóval lehet, hgoy a nagy lelkesedés hátterében ez állt, és már a vasszeget is megette volna, ha azt adok neki.
A hónapra előirányzott új ízekből már csak a salátát és a szilvát nem kóstolta, ezekkel eddig nem találkoztam a boltokban. Szilvából most sikerült venni üvegeset, de a saláta olyan csúnya volt, hogy inkább hagytam. A körte az egyetlen amit újra tiltólistára veszek, már másodjára hozakodom elő vele Máténál, meg is eszi, azzal nincs gond, de hasmenése van tőle. 10 Óraira evett nem egészen egy fél körtét almával, és azóta már 3szor kellett pelust cserélnem. A borsótól pedig kicsit szorulása van, de az még nem annyira, hogy tiltólistára kerüljön. Lehet, hgoy a körtét és a borsót együtt kellene adnom neki és akkor kiütnék egymást?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése