2008. április 2., szerda

A rakott krumpli esete velem

Egy ideje már beállt Máté alvási ritmusa úgy, hogy minden nap alszik du. olyan fél 5-5 körül kb. egy óra hosszát. DE szigorúan csak ölben, összebújva, ha leteszem kipattan a szeme. Ez az időpont éppen egybeesik a kereskedelmi csatornákon futó főzőshowkkal, aminek így lelkes nézője vagyok. Ált. a sztárfőzőset szoktam nézni, az valahogy jobban érdekel. És már kétszer is rakott krumplit főztek benne, és olyan nagyon megkívántam, és a múlt hétvégén végre eszembe jutott, hogy vegyünk bele egy szál kolbászt, minden egyéb volt itthon. És én ebben a tudatban is voltam, mígnem tegnap este mikor felraktam volna a krumplit főni, rájöttem, hogy bizony a krupli elfogyott. Még korábban vettünk egy nagyobb mennyiséget, és így van ez mindig, amiből sok van, arra mindig úgy gondolok, hogy sok van, és egyszercsak váratlanul elfogy. Fél 6 volt, kicsit kétségbe is estem, hogy honnan szerzünk most krumplit, és mi lesz a vacsorámmal. Matyi épp aludt Ferivvel, mondta Feri próbáljam meg a sarki kisboltban. Így felkerekedtem és elindultam. Több mint három hónap után először egyedül, gyerek nélkül, sportosan lazán, a tavaszi napsütésben. gondoltam magamban egy nagyot, hogy ha már így alakult mi lenne ha elmerészkednék a 3 saroknyira lévő zöldségeshez, hátha 6-ig nyitva van. Így is tettem. Furcsa érzés volt az utcán egyedül sétálgatni, nem kellett babakocsit tolni, Matyit nyugtatgatni, és csöndben jegyzem meg, nagyon élveztem. A zöldséges szerencsére nyitva volt még, megszereztem a szajrét, és szép komótosan elindultam hazafelé. Bár a két zebra találkozásánál csábított az ellenkező irány, de aztán engedtem a gyomromnak és hazafelé vettem az utamat, hogy még időben elkészüljön a mű. A mű elkészült, finom lett, én pedig apró mosollyal arcomon tértem nyugovóra, és újra végiggondoltam azt a mámoros 10 percet, amikor nem volt a nyakamon felelősség, újra az a régi én voltam, aki már sose leszek igazán, de nem bánom, hisz van egy Matyikám:) De azért jó volt kicsit visszacsöppenni a "normális" világba, mégha csak 10 percre is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése