2008. április 13., vasárnap

1 évvel ezelőtt

Tegnap volt egy éve, hogy megtudtuk, hogy lesz egy Matyikánk. Persze akkor még nem tudtuk, hogyhogy valóban Matyika lesz-e, vagy esetleg kislány. Igazából csak 13-án akartam tesztelni, mert tavaly az péntek volt, és azt gondoltam ez remek alkalom arra, hogy kiderüljön az igazság. De nem bírtam tovább várni, megcsináltam már 12-én. Azért is, mert 13-ára egy csajos buli volt kilátásba, pontosan már nem emlékszem hol, de valami szórakozóhelyen, füsttel és alkoholgőzzel, és nem akartam már rögtön az elején egy ilyen trumának kitenni szegényt. És igen..., pozitív lett, és nem is tudom elmondani mit éreztem. Örömöt, bizonytalanságot, aggodalmat, izgalmat, kíváncsiságot, félelmet, és még egy csomó-csomó érzést így egyben. Furcsa erre visszagondolni, azóta olyan sokminden megváltozott, leginkább Matyi miatt, és annyira jó hogy itt van velünk, még akkor is ha sokszor nehéz vele, de azért most már nem cserélném el egy nyúlra:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése