2008. április 3., csütörtök

3 rugi, 2 body

Ez a tegnapi nap mérlege. Pontosan ennyit használtunkel, mégpedig azért mert megint divat lett, az "akkor pisilek, amikor nincs rajtam pelus" ill. a " kifolyik a pelusból" játék. A legviccesebb az volt, amikor az egyik akció során sikerült a saját fejét lepisilnie. Eléggé meglepődött. Én meg csak nevettem, és újra átöltöztettem. Az a baj, hogy most váltotottunk pelusméretet. Az előző 3-6kg-os a végén már éppen hogy csak jó volt, de még bent tartott mindent. Most átváltottunk a köv. méretre, és úgy tűnik ez még nem olyan feszes, a kis fokhagymacikkek mellett van még egy kis rés, ahol kiszökhet a tartalom. Utoljára akkor volt ilyen prblémánk, amikor hazahoztuk a kórházból. Ma eddig 1 rugdalódzónál és 1 bodynál tartunk.
Mellesleg megint nem alszik, se éjjel se nappal. Úgy látszik ő jobban bírja az alvatlanságot mint én. Na de kire ütött ez a gyerek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése