2008. április 9., szerda

Hőemelkedés

Tudom, hogy nem nő fel úgy ember, hogy sose legyen beteg. Gondolom Matyi is át fog esni a szokásos gyermekbetegségeken. Mikor hazahoztuk, akkor még nem foglalkoztam ezzel, az első alkalom, amikor eszembe jutott, hogy -Úristen,mit fogok csinálni, ha beteg lesz-, az akkor volt, amikor az első oltását kapta. Aztán amikor a másodikat. Mindkettőt gond nélkül átvészeltük. Azért írom többesszámban, mert szerintme engem jobban megvisel az aggodalom, mint Matyit maga az esemény. De most eljött a pillanat, amikor szegénykém egy nagy ellenféllel áll szemben, és én megint nem tudok mit tenni, csak a háttérből támogatni, segíteni neki a küzdelemben. A nagy ellenfél a fogacska. Már egy ideje elindult ez a fogzási folyamat, ami a kezek szájba gyömöszölésével kezdődött, majd folyamatos nyálcsorgatással folytatódott. Most elérkeztünk egy őjabb lépcsőfokhoz, a hőemelkedéshez. Két napja tart, de csak este van, és tul képpen nem olyan vészes, még, egyelőre csak épp hogy 37 fokokat mérek (persze a fél fok levonása után kapok ennyit), úgyhogy a kúpot egyelőre még nem használjuk. Tegnapelőtt este olyan kis pirospozsgás volt a pofija, de meleg nem volt semmije, de gondoltam baj nem lehet belőle, ha mérünk egy hőmérsékletet, és 37.3 volt. Aztán tegnap egész nap mértem peluscserénél, de semmi, csak este lett megint 37.1. Anyu mondta, hogy kössek egy kis nedves kendőt a kezére. Kötöttem. Hogy mennyi haszna volt, nem tudom, de legalább nem ment feljebb, és bennem is az a tudat volt, hogy legalább tettem valamit. Aztán most reggel megint semmi. Ma megpróbálok telefonos tanácsot kérni, mert enniy miatt, azért nem húzognám be a rendelőbe, de a doktornőt meg olyan nehéz telefonon elérni. Lehet, hogy a védőnőt fogom felhívni, ő nem annyira elfoglalt, és kedvesebb is. De egyébként Matyin nem vettem észre semmi más tünetet, jókevő, nem levert, mosolygós, szóval nem nagyon érzi ezt a kis hőm. emelkedést. Remélem nem lesz komolyabb baj. Már előre rettegek, mi lesz, ha egyszer tényleg beteg lesz. De úgy igazán. Azt hiszem az lesz az igazi próbatétel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése