2008. április 28., hétfő

Pörgős hétvége

A nyugodt hétköznapok után, nálunk mindig a hétvége az, amikor felpörögnek az események, ekkor vagyunk együtt, ekkor tudunk vásárolni menni, meg ide-oda. Nem volt ez másképp most sem. Szombaton szinte egész nap vásároltunk. A Corában kezdtünk. Útban oda eszembe jutott, hogy munkanap van, és mi lenne ha beugranánk a munkahelyemre egy puszira, ha már így alakult. Máté óta nem voltam még bent , és gondoltam, hogy biztos csak félüzemben működünk, így nem lesznek bent olyan sokan, és talán Máté is jobban fogja tolerálni a kívámcsi szemeket. Furcsa volt ott lenni megint, mintha vendégségbe mentem volna, (abban is voltam tul. képpen), kicst beszélgettünk, de tényleg csak 10 percet, nem akartam annyira húzni az időt. Máté mikor megérkeztünk békésen aludt, egész addig, míg 4 gyerekes főnököm jó érzékkel fel nem ébresztette. Utána már csak nézett csodálkozva, hogy hol van, nem értette a sok embert, és kicsit durcás is volt. Demajd megyünk máskor is, mert jó volt látni a többieket, de munkába még nem állnék, az nem igen hiányzik.
A Corát sikeresen letudtuk, kivételesen sikerült minden megvenni, még kávéfőzőt is vettünk, amilyet már régen szerettem volna, mert a régi hagyományos már annyira tropára van menve, minden kiálló része le van már törve, és mindenhol folyik belőle a fekete lé. Nem tudom, miért pont most jutott Feri eszébe, hogy vegyünk egy újat, elektromosat, de ha már felajánlotta nem tiltakoztam.
Aztán gyorsan hazajöttünk, elpakltam, megetettem Matyit, kicsit kifújtuk magunkat, és délután elmentünk az Árkádba. Most hogy Feri megy Milánóba végre sikerült rávenni, hogy vegyünk pár új holmit neki. Nem egyszerű rávenni a ruhavásárlásra, neki mindig jó az ami van, leginkább addig, míg le nem szakad róla. Nadrágot és inget akartunk első körben. Az ing nem probléma, nem kell próbálni. A nadrág már kicsit neccesebb, mert nem tudja milyet szeretne, majd amikor megtetszik neki valamelyik, akkor jön a próbálgatás. Nem könnyő neki vásárolni, mert hosszú vékony, lába van, vékony dereka, és ezek a divatnadrágok nem igazán rá vannak szabva. De végül sikerült venni két gyönyörűt is a Zara-ban. Inget is vettünk 4 et, amiből az egyiket vissza kellett vinni másnap, mert véletlenül nagyobbat hoztunk el. De így legalább vasárnap rám is el tudtunk tölteni egy kis időt, és kaptam egy gyönyörűséges, kényelmes cipőt. Vasárnap itt volt nálunk Vica, végre-végre, és 3-an voltunk vásárolni, és így kicsit jobb is volt, mert mindig volt egy ember aki tologathatta Matyit, mert hát neki csak úgy élet az élet, ha mozgásban van. Egyébként döbbenet, hogy egy hónappal ezelőtt még csak csizmát lehetett venni, most már már csak papucsot, én meg zárt cipőt akartam, de úgy látszik ez manapság már egyáltalán nem cikk. Matyi is kapott 3 nadrágot, meg egy kalapot, nagyon gyagyásat.
Végeredményben jól zártuk a hétvégét, mindenki kapott valamit, igaz jó sok pénzt el is költöttünk, de úgy voltunk vele, hogy olyan nehezen indulunk el Mátéval ilyen bevásárlóközpontokba, hogy ha már egyszer elszántuk magunkat, akkor ne kelljen már még egyszer menni. De alapvetően jól viselte, bent az üzletekben nem szeretett lenni, de kint a folyosőn békésen nézelődött. A végére kicsit elveszítette a türelmét, de nem panaszkodhatom.
Kicsit bánom, hogy kimaradt a sétálgatás a hétvégéből, de remélem hogy most jön ez a 4 napos hétvége, és ugyanilyen szép idő lesz, és majd akkor .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése