2008. április 11., péntek

7 óra

Pontosan ennyi volt, amit tegnap éjjel Máté végigaludt. Este 10kor evett utoljára, és az előző napokból kiindulva számítottam egy röpke másfél órás alvásra. Egyszercsak felriadtam, nem tudom mire, és miért, de az a gondolat volt a fejemben, hogy ráfeküdtem a gyerekre. Persze az ágyában aludt békésen. Ekkor olyan 3 óra körül volt. Nem értettem mi van, és már elkezdtem magamban kételkedni, hogy már biztos az agyamra ment az elmúlt pár nap, és már nem is emlékszem, hogy felébredt a gyerek. Arra számítva, hogy hamarosan "újabb" ébredés lesz nem nagyon mertem visszaaludni, csak füleltem, hgoy mi történik a kiságy tájékán. Nem történt semmi. Békés szuszmákolást hallottam. Aztán eszembe jutottak mindenféle dolgok, hogy biztos beteg, biztos lázas, nem húzta-e a fejére a takarót, minden ami összefügghet azzal, hogy miért nem ébred már fel. Aztán szerintem aludhattam valmit, mert 5 körül félálomban hallottam némi nyekergést az ágyból, ami egyre erősödött. Szegénykémnek eddigre már olyan üres volt a pocakja, hogy csak habzsolt, és habzsolt, majd hogy kipihenje az evést aludtunk negyed 9ig. Kíváncsi vagyok, hogy ez csak egy egyszeri alkalom volt-e, vagy valami elkezdődött. De az is lehet, hogy csak azért aludt ennyit, mert már ő is elfáradt amiért nem aludt rendesen az elmúlt napokban.
Mindenesetre nekem is jót tett az alvás, és energiával telve keltem reggel. gondoltam ezt a hirtelen jött energiabombát hasznosítanom kellne valamire, így amíg Máté aludt gyorsan kitakarítottam a fürdőszobát, amit nagyon utálok csinálni. Mikor végeztem Manó még mindig aludt, így gondoltam mi szabhatna gátat annak, hogy kitakarítsam a konyhát is? Itt nem volt olyan nehéz dolgom, mert ezt azért sűrűn csinálom, valamiért a konyhára háklis vagyok. A fürdőre is, de ott napi szinten csak ímmel-ámmal működök, nem csinálok mindig vegyszeres tisztítást. Mire végeztem fel is ébredt Manó, én pedig integettem a távolodó energiámnak, és most ugyanolyan fáradt vagyok, mint voltam. De azért sétáltunk 2 órát, amire igen büszke vagyok, mert itt a környező utcákon két órát lerónni nem semmi, úgy hogy a zajosabb-büdösebb utakat elkerüljük. Manófőnök meg még kint szunyál a teraszon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése