2008. január 8., kedd

Ma van

A nagy Mátézásban majdnem elfelejtettem, hogy ma van a születésnapom. A reggeli köszöntő sms-ek figyelmeztettek rá. Hát ilyen is van. Nem lesz ünneplés, szerintem, és ajándékot sem kértem. Illetve még pár hete mondtam, hogy szeretnék egy Avent-et, de az nem ajándék, mert úgyis vennék. Különben is mellszívót ajándékba? Vicces.
Máté este is nyüszis volt, de azért sikerült a Feri mellkasán elaludnia, miközben mi befejeztük a korábban elkezdett filmet, és így sikerült ágyba tenni. Azt hiszem ez a jó taktika, kicsi alvás ölben, és akkor utána már nem érzi, hogy leraktuk. Nem is kelt fel csak 1 körül, pedig 9-kor evett utoljára, és szerintem akkor sem enni kelt fel, hanem csak küzdött, de gondoltam, ha már felébredtem, és ő sem alszik olyan nagyon essünk túl az etetésen, hogy ne költsön egy fél óra múlva megint. Aztán fél 4-kor volt egy kis nyüszi, meg peluscsere:( de aztán fél 8-ig úgy aludt mint a bunda, szóval egy szavam sem lehet.
Eddig a délelőtt is viszonylag jó volt, hát majd meglátjuk a folytatást. Feri ma papírokat intéz, remek dolog, hogy 100 helyre kell menni egy azért a kis pénzért, amit adnak. Ráadásul olyan köd van, meg jég, hogy bkv-val ment, mert Misunak nincs téligumija, meg ha lenne, akkor sem, szóval jó ég tudja mikor ér haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése