2008. január 29., kedd

6 hetes kontroll

Ma voltam a 6 hetes kontrollon. Máté is jött, hová tettem volna. Mindenki a csodájára járt. Valóban aranyos volt, persze aludt, mondták is milyen jó gyerek. Kiábrándítottam őket. Doktorbácsi megdicsért, szépen gyógyul a sebem, kívül-belül, jobban mint az átlagnak. Azt mondta. Meg hogy Gerő doktor nagyon érdeklődött a hogylétem felől. Kedves tőle. Nem gondoltam, hogy ennyire emlékezetes eset vagyok, de azért jó érzés, hogy emlékszik rám. Aztán bementünk Árkádba. Én kávét akartam, Feri meg enni. Bementünk a megint kedvenc kávézómba, a Libribe, (régen imádtam, aztán tulajváltás volt és szar lett, és most megint imádom) ami nem olyan régóta a Frei Tamás-féle világjáró kávézó, nagyon hangulatos, és olyan kávét adnak, amilyet szeretek sok különlegesség mellett. Meg lehet venni szemes kávét, aminek imádom az illatát. Szóval tényleg jó, és annak ellenére hogy nem szeretem Frei-t, el kell ismernem, hogy ezt jól kitalálta, megcsinálta. És....., épp ott volt ő is, a mellettünk levő asztalnál tárgyalt egy új hely megnyitásáról.
Aztán kaptam még egy trikót, meg egy pulcsit is. Muszáj volt. Azt hittem, ha már nem lesz pocakom akkor visszatérhetek a régi ruhatáramhoz. Ez részben van csak így. Eddig a hasam miatt nem voltak rám jók, most a melleim miatt. De legalább a nadrágjaimat tudom hordani. Igaz, a felszedett nem egészen 10 kilóból már több mint 12-től megszabadultam. Lassan megközelítem a 90-60-90-et. És akkor pályát módosíthatok.
Az éjszaka szörnyű volt, Máté nem nagyon akarta az alvást, szerintem ha 3 órát sikerült aludnom, azt is két részletben, akkor az már jónak mondható. Ahhoz képest nem vagyok annyira platty. Igaz most Feri is itthon van, vitt a dokihoz, és most ő szórakoztatja Manót. Mindig ilyen napokat szeretnék, kár hogy dolgozni is kell.
Holnap jön elvileg a digi tv-s pasi. El se merem hinni, hogy végre sikerül megszabadulnunk az upc-től. De nem kiabálom el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése