2008. január 25., péntek

Azt hiszem ma is megtettem, amit megkövetelt tőlem a haza, kivasaltam, konyha rendben, felsöpörve, felmosva. Tudom, nem sok ez, de Máté mellett sokszor ennyire sincs időm, így mindig örülök, ha valamicskét előre tudok haladni a háztartásban. Ma nem voltunk sétálni, mert lusta voltam felöltözni, olyan szomorú idő van, de Mátét azért kiraktam a teraszra, neki kell a levegő.
Ma eddig nagyon kis aranyos volt, imádom ilyenkor, amikor cukiskodik, szét tudnám puszilni. És büszke is vagyok rá nagyon, mert egy csomó pukit kitolt sírás nélkül. Remélem ez már annak a jele, hogy múlni kezd a hasfájása. Azért még kapja a gyógyszeradagját, de már napok óta csökkentett mennyiségben. Nem akarom szegényt agyongyógyszerezni, még akkor sem, ha ezek csak gyógynövényes cuccok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése