2015. december 7., hétfő

Milán verse

Egész hétvégén arra kérleltem, hogy mondja el kamerába a Mikulásversét, mert olyan nagyon tetszik, de nem, nem és nem, nem akarta. Aztán mikor régi képeket nézegettünk, amit nagyon szeretnek, és találgatják, hogy melyiken ki van,  akkor megint mondtam neki, hogy milyen jó lenne, ha levideózhatnám, hogy milyen ügyesen mondja a verset, mert milyen jó lenne sok év múlva megint megnézni. Erre már beadta a derekát. Persze akkor, amikor épp hogy hazaértünk az esti sétából és még nem melegedett át a gép, ezért hipphopp bepárásodott, a szobában semmi fény nem volt, de ha kislámpát kapcsoltunk, akkor meg elvakította szegény Milánt. Szóval... nem pont egy díjnyertes videó. De nem akartam elszalasztani a kínálkozó lehetőséget. 
(és milyen jól tettem, mert ma megint mondtam neki, hogy mondja el világosban, és persze már nem volt rá hajlandó. )


2 megjegyzés:

  1. De ügyes :-) és milyen klassz vers, nem is ismertem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hallottam még sosem. Kovács Barbara írta.

      Törlés