2015. december 22., kedd

Korcsolyázások

A tél beálltával, a jégpálya megnyitásával egyidejűleg Mátéék is elkezdik a suliban a korcsolyaszezont, és péntekenként a Városligeti Műjégre járnak ki korizni, potompénzért. Az elsősöknek és a másodikosoknak még oktató is jár az egy óra korizáshoz. 
Én meg megígértem Máténak, hogy majd ha úgy adódik, akkor én is elkísérem majd őket, mert jól jön a segítség a korifelvételnél, meg levételnél. Aztán csak tolódott, tolódott, mert mindig volt valami. Milánnal fogászatra mentünk, aztán beteg volt, aztán Marci volt itthon, de a múlt héten, bár lett volna itthon is teendőm, de elkísértem őket. Kétszer is ráadásul, mert közben csináltak a közeli Bosnyák téren egy kis ingyenes pályát, amit délelőttönként iskolások és ovisok használhatnak előre bejelentkezés alapján. Szóval csütörtökön oda mentem velük, pénteken meg a nagy Városligetibe. 
Sosem láttam még Mátét jégkorizni. Azt persze tudtam, hogy görkorizni remekül tud, de azért az mégsem jégkori. Én nem tudok korcsolyázni, de most, hogy ott álltam a pálya szélén, megfogalmazódott bennem a vágy, hogy jó lenne kipróbálni, hátha menne. Pláne, hogy jövőre Milán is fog járni a suliból korizni, jó kis családi móka lehetne ez télvíz idején. Ráadásul egyre több helyen van a városban ingyenes lehetőség, nem kell feltétlenül ragaszkodnunk az óradíjas Városligetihez. Na majd meglátjuk, mire jutok ezzel az idén. 
Szóval... kétszer is elkísértem az 2.b-t korcsolyázni. Hát módfelett szórakoztatóak ám ezek a gyerekek, érdekes őket így egy kupacban látni, és hallgatni a csivitelésüket, nézni a játékukat. 
A Bosnyákon szabadon tehettek, amit akartak, fogócskáztak, kergetőztek, a lányok piruetteztek, a ligetben pedig különváltak a fiúk és a lányok, és egy egy -egy oktatóval mindenféle trükköket tanultak. Oldalazást, meg volt valami sarkon forgás is talán, szlalomozás, ilyesmi. Elég messze voltak a pálya szélétől, először nem is láttam őket, hogy hol vannak, úgyhogy nem nagyon tudtam követni, hogy mit csináltak. 

Amennyire én értek hozzá, Máté szuperül korizik. A fiúk leginkább versenyeztek, és Máté tök gyorsan halad. És nem esik el!!!! 
Muszáj lesz nekem is megtanulnom:)



Máté a kék-fehér kabátos fiú előtt siklik.


1 megjegyzés:

  1. Ó, nagyon ügyes! Én is úgy korcsolyáznék, én is vágyom rá, hogy kipróbálhassam! :)

    VálaszTörlés