2012. október 29., hétfő

Sí-zokni

Én:- Elég kicsi már rád  ez a pizsama, Máté. Majd megmondjuk a Mikulásnak, hogy hozzon egy másikat, jó?
Máté:- Neeee, azt inkább vegyünk!
Én:- És akkor mit kérsz a Mikulástól?
M:- Egy SIELT.
Én:- ??????
M:- Egy SIELT amivel le lehet csúszni a hegyről a havon. 
Én:- Jaaaa, sítalpat!!!!!  Szeretnél megtanulni síelni?
M:- Én tudok síelni!!!!-mondja magától értetődően.
Én:- Igen??? 
M:- Igen, úgy kell, hogy egy nagy csattal rákapcsoljuk a csizmánkra a SIELT, felveszünk kabátot, sálat, sapkát, kesztyűt, megfogjuk a SÍÜTŐT (síbotot), és nagyon óvatosan lecsúszunk a hegyről. 
Én: Valóban. Te tényleg tudsz síelni:)))

Máté reggel teljes pánikban szalad hozzám a konyhába:
- Anyaaa, már csak 2 zokni van a fiókomban ezen kívül. Mi lesz ha elfogynak a tiszta zoknijaim????
- Nem fognak elfogyni- nyugtatom meg- a szárítón még van zoknid, csak még nem tettem be a fiókba. 
- De van egy ötletem!!!! Csinálhatom úgy is, hogy este, amikor leveszem a zoknimat, akkor nem teszem a szennyesbe, hanem reggel mikor felébredek azt veszem fel megint. És akkor nem fogy el olyan hamar. Meg neked sem lesz olyan sok mosnivalód!

Milyen figyelmes:)


6 megjegyzés:

  1. anyukakímélő fiú :) a síoktatás is kimarad és neked sem kell zoknit mosnod :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, duplán jó, pláne ha még azt is számításba veszem, hogy utálok zoknit párosítani.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett az új blog-fejléced!!! Szuper :)

    A zoknis dolog néha nálunk is előfordul, főleg Napuci válik meg nehezen a büdikéktől, mert szerinte még jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Régóta vártam már egy elfogadható Milánképre.

      Törlés
  3. A SIEL tök logikus, nem is értem, miért nem így hívják...
    A zoknis sztori pedig nagyon helyes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban van benne logika:)
      Zokni :) szegénynek csak kábé két hétre való zoknija meg alsógatyája van szerintem. De aranyos, ahogy előáll az ötleteivel:)

      Törlés