2008. március 16., vasárnap

Nagy utazás

Izgalommal és aggodalommal telve néztem a hétvége elé. Ez volt Matyi első igazi, nagy hosszú útja vidékre. Már csütörtök este elkészítettem a csomagját, plusz listát írtam, mik azok, amiket még reggel kell elpakolni. Mikor ketten utaztunk, hát akkor is volt egy csomó csomagunk, hát most meg aztán végképp úgy néztünk ki mint a vándorcigányok, a fél háztartást össze kellett pakolni. Kis nyúgösködéssel indultunk, de aztán Máté bealudt, de sajnos nem bírta sokáig, és Aszódnál már fel is ébredt. Na akkor hátraültem mellé, de indulás előtt még kicsit megringattam a hordozójában, amitől megint elaludt, és aludt majdnem hazáig, szóval nem is kellett volna hátra ülnöm, de mindegy, így másodjára már nem volt olyan rossz. Megállás nélkül robogtunk haza, és így 2 és fél óra alatt otthon is voltunk. Ennek örömére még beugrottunk anyuért a postára, ahol kb. 40en gyorsan körbesereglettek bennünket, és csodálták a mi kisfiunkat. Matyi meglepően jól bírta, üresedő pocakkal, megtelő pelussal az őt körülvevő embersereget, és még néhány mosolyt is eldobott, amivel aztán végképp lekenyerezett mindenkit.
Nagyon aranyos volt egész hétvégén, csak bámészkodott a lakásban, nézelődött, mosolygott, játszott, pedig egész szombaton egymás kezébe adták a kilicset a rokonok és barátok, de Máté jól bírta, szerintem még élvezte is, hogy mindenki vele foglalkozik, őt csodálja. Én meg csak söpörtem be a dícséreteket, és feszült a mellem a büszkeségtől.
Most már itthon vagyunk, és nem tudom miért, de most megint nagyon sírós lett, lehet, hogy most adja ki magából a hétvégi stresszt?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése