2008. március 6., csütörtök

Csajos este

Tegnap meglátogatott két barátnőm. Nagyon vártam már őket, jó volt velük újra, csak olyan gyorsan eltelik az idő. Főleg, hogy ők ugye munka után jöttek, és 7 körül már el is mentek, mert hát fürdés meg ilyesmi, nemcsak nálunk hanem náluk is. Azért jó volt. Matyi is viszonylag tűrhetően viselkedett, kicsit aggódtam napközben, hogy majd nyafi lesz, de szerencsére még aludt egyet a Vacsoracsata alatt, így nem volt olyan vészes a hangulata, és én is meg tudtam nézni, hogy főz Benkő Dániel. ( Nem mondom, hogy nem gagyi a műsor, de abban az időben még ez a legnézhetőbb. És hát igen, felkeltette az érdeklődésemet) Kapott egy igen vagány fiús szerelést, de még kicsit nagy, de nem is baj, mert amilyen híján voltam a 62-es ruháknak, most olyan sok van belőlük, hogy lehet, hogy minden ruha csak egyszer lesz rajta. Na de sebaj! Szóval kezdetben nagyon édes, beszélgetős volt, úgy láttam bejönnek neki a csajok, még jó. Később kezdett el ölbe kívánkozni, de ez természetes nála, mert fürdés előtt mindig huny még egy kicsit, gondolom ilyenkor rákészül a dologra. Az éjszaka tul. képpen nem történt semmi érdekes, én aludtam (volna) mint a bunda, de Máté kicsit nyugtalan volt, de azért kihúzta fél 8ig az ébredést, szóval nincs okos panaszra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése