2008. március 18., kedd

Kismalac

Hú, azt gondoltam , hogy 3 együtt töltött hónap után, már nem tud meglepetéseket okozni.....
Tud.
Csak arra tudok gondolni, hogy a hirtelen beköszöntő hidegfront volt az oka annaka kismalac által is megirigyelendő visításnak, amit tegnap délután kaptunk egyszem fiunktól. A hidegfront mindig kiüti, és tudom, hogy ilyenkor egyetlen gyógyír a bajra anya ölében csücsülni, és onnan szemlélni a világot. Hát most ez sem jött be, bármit, de tényleg bármit csináltam, Máté csak visított, visított, és nem hagyta abba. Illetve abbahagyta, kb. 2 órás folyamatos üvöltés után, amikor gondolom már elfáradt, és mély álomba zuhant. Reméltem, hogy éjszaka kialussza magát, de felkészültem, hogy nem lesz könnyű estént, ilyenkor sosem az, mert nyugtalanul alszik, sokszor felriad, meg kell vigasztalni, szeretgetni. Negyed 4ig nem volt baj, na de aztán.... Röpke 1 órás alvás után, fél 5kor sírva ébredt, és előadta a tegnap délutáni műsor második/sokadik felvonásást. Végül Ferinél álomra hajtotta fejét egy újabb 1 órás visítás után.
Ma egyelőre még nincs gáz. De mindenre fel vagyok készülve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése