2008. március 28., péntek

Szokásos nap

Azt hiszem visszatértünk a régi eseménytelen napokhoz, Máté úgy-ahogy rátalált a régi bioritmusára, és így minden hepi. Egy valami van, amit nem tudok hová tenni, hogy tegnap és tegnapelőtt is sírásba torkollott a fürdés. Pedig kicsit előrébb is hoztuk tegnap, mert láttam, hogy kezd fáradni, és reméltem, hogy elkerülhetjük a sírást. De nem olyan igazi sírást kell elképzelni, hanem csak amolyan sopánkodást, és ilyenkor olyan kis szánalmasan tud nézni. Feri szerint lehet, hogy már a foga miatt sír. Hát lehet, de én nem érzek semmilyen duzzanatot az ínyén. Tény, hogy nagyon rakosgatja a szájában a kezét, nem csak simán szopja az ujját, hanem a kis ujjacskáit teszi ide-oda. Biztos érez ő már valmit odabent, ami eddig nem volt ott. Én úgy képzelem olyan ez neki, mint amikor betömik a fogamat, és érzem, hogy valami nem stimmel, és ösztönösen mindig odateszem a nyelvemet. Kicsit félek, hogy mi lesz, ha tényleg elkezd nőni a foga, még alig hevertük ki a hasfájást, és végre ezen a téren nyugi van, erre tessék...
Végre újra minden csatornát tudunk nézni a tvben, mert ma itt volt a digitv-s bácsi és kicserélte a beltéri egységet. Valószínő a múltkori nagy szélviharban történt vele valmi, mert onnantól nem volt jó némely csatorna, köztük a sport1-2, amit én még csak-csak tudtam nélkülözni, de Feri igen nehezen, és hát itt az újabb szezon, szóval ez kellett, hogy ez is el legyen intézve. Juhé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése