2008. március 7., péntek

Megint nyűglődés

Nem tudom mi van most már megint. Olyan szépen beállt Máté az egyszeri éjszaki evésre, és tökre örültem, és persze pikk-pakk hozzá is szoktam az 5-6 óra egybenalváshoz.Erre most minden egyességet megszegve felébredt 0.50-kor, és látványosan kezét könyékig a szájába tömve követelte azt, ami szerinte jár neki. Bár sejtettem, hogy nem lesz nyugodt az éjszakánk, mert már lefekvéskor is elég nyugatalanul aludt, vártam is egy kicsit, hogy akkor most felébred, vagy sem. 4kor jelzett is a műszer a pocakjában, hogy letelt a 3 óra, és pótolni kéne azt ami kiürült, majd 7kor megint. Szerencsére visszaaludt még ez után is, így csak negyed 9 kor keltem, igaz kisebb fejfájással, és most úgy ahogy élek. Persze Manófőnök most már megint alszik, én ilyenkor már nem tudok, de hát ez van.
Mára sétát tervezek. a múlt heti Mátéterror után egész héten csak teraszozás volt, semmi kedvem nem volt hozzá, hogy megint bőgve hozzam haza fél óra elteltével. De most már jól esne nekem is egy kis mozgás. Majd csak a környező utcákat rójjuk, és akkor talán nem üvölti fel az egész környéket, ha vmi baja, van, és gyorsan haza tudok vele érni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése