2008. március 4., kedd

Alvás

Úgy látszik Máté beállt az éjszakai egyszeri evésre. Ha ügyesen csináljuk, ez az egy is inkább hajnalra esik, fél4-4 körülre. Tegnap 4kor kelt, ma 3kor. De már ez is nagyon jó. Lehet, hogy az is közrejátszott benne, hogy már nem szenved a pocakja miatt, és a küzdelem nem ébreszti fel. És engem sem. Most én is csak akkor ébredek, amikor már nagy a vész, amikor már sírás van, de nem baj, mert Feri jól alszik. A múlt heti reggeli éberségnek azt hiszem megtaláltam az okát, a világosság volt. Mert hát most már fél6kor, 6kor világos van kint, és ezért volt az, hogy Máté nem értette, miért görcsölök én anniyt, hogy ő még visszaaludjon, mikor már reggel van. De szombat óta teljesen lehúzzuk a redőnyt, igaz így korom sötét van, de Máté legalább jól alszik még reggel is. Ma is 3/4 8kor ébredt, kivételesen most én is, pedig fel akartam kelni fél7kor, de mindegy, így is jó volt, mert Máté vidám és mosolygós, felkapcsoltam neki a villanyt (imádja a fényeket még mindig) és elvolt még egy fél órát, amíg elintézem a reggeli teendőket. Így nem maradtam el semmivel, a mosógép gőzerővel dolgozik, a konyha rendben van, túl vagyok a reggelin, szóval minden oké. Még vár a vasalás, amihez most nagyon nincs kedvem, de hát magad uram, ha szolgád nincsen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése