2012. november 1., csütörtök

A kisszobából jelentem

Ahogy telik az idő, észrevétlenül belopózik az életünkbe a Mikulás, a Karácsony, no és a szülinapok. A szülinapokról szoktunk beszélni egész évben hogy kinek mikor van/lesz, de a Mikulás és a Karácsony nem szokott téma lenni, valahogy októberben még nem érzem igazán aktualitását. Aztán tegnap ebéd közben Milán a semmiből egyszer csak nekem szegezi a kérdést, hogy mikor jön a Mikulás. Megbeszéltük, átrágtuk, alaposan kitérve a jógyerek részére a dolognak. 
Ebéd után elküldtem őket aludni, és szépen vonultak is be a kisszobába, mint a vadlibák. Még Milán sem ellenkezett, hogy nem akar ott aludni, ahogy szokott, Mátéval megy szépen gyakorlatilag szó nélkül. 
Egyszer csak ezt a párbeszédet hallom kiszűrődni:

Milán: - Mátéka!!!! ( imádom, amikor lemátékázza Mátét:))Ugye, hogy mire felébredünk, akkor jön a Mikulás!
Máté:- Nem, Milán, a Mikulás decemberben jön!- mondja kicsit unott hangon
Milán némi töprengés után:- És hoz Nekem ajándékot!
Máté:- Csak akkor hoz Milán ha alszol! (hogy ezt kitől hallhatta???? :-P)

Jót mosolyogtam a bajszom alatt odakint. 
Kicsit később , amikor már csend volt, akkor bekukkantottam, és ezt láttam:
Egymás mellé feküdtek, és úgy aludtak el. Imádom őket:)

 (a kép mai, nem tegnapi, mert tegnap nem mertem őket lefényképezni,nehogy felébredjenek,  de szerencsére  ma is így aludtak el, így ma le lesifotóztam őket:))




4 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy foglalkoztatja Milánt ez a Mikulás téma:-)
    Tündériek egymás mellett.

    VálaszTörlés
  2. De édesek, ahogy egymás mellett alszanak. :)
    Micsoda izgalmas időszak jön Milánnak ezzel a Mikulás-várással. :))

    VálaszTörlés