2012. november 20., kedd

Milán mondta

Mostanában Milán magatartásában nem nehéz kivetnivalót találni. Sokszor elviselhetetlenül ordibálósan hisztis, máskor mézesmázosan aranyosan bújós, és ezt a két énjét remekül tudja váltogatni pillanatokon belül. Éppen ezért  elég rendszeresen beszélünk most már a Télapóról, meg ajándékokról. 
Egyszer egy balhé után, mikor már mind a ketten visszanyertük a lelki békénket, kérdeztem Milántól, hogy hogy látja, fog-e neki hozni a Mikulás ajándékot.
- Igen, hoz! - vágja rá gondolkodás nélkül
- Igen???? Mert jó voltál, úgy gondolod?
- Igen, kicsit jó voltam. - bólogat hozzá lelkesen
- Hmmm....
- Majd Máté nagy csomagot kap, én meg kicsi csomagot!!! És majd beleteszi a csizmámba! 
- Ahaaa.
- Hééééékás, Anya!!!!! Van nekem csizmám??????? Igen??? Van?????
- Igen, van!
- Akkor jó- bólint elégedetten, és már megy is a dolgára.

Micimackós könyvet olvasunk, és a barátságról van benne szó. 
Én:- Milán, neked van barátod?
M:- Igen, van!
-És ki a barátod?
- Hát Apa!
- És még?
- Meg Te is ! -mondja nekem. 
- És még?
- Meg Máté is, meg Marcika is!
- Ühümmmm. És olyan barátod van, aki nem lakik velünk?
Gondolkodik egy kicist.
- Igen!!!! Ábel!!!! Igen, Ábel is a barátom!

Orvososat játszunk. Én vagyok a beteg, Milán az orvos. 
- Jajjjj doktorúr, nagyon fáj a fejem! És köhögök is!
- Jó, hozom az orvosi táskámat, megvizsgállak.
Fut egy kört a szobában, majd jön. Meghallgatja a hasamat.(!)Hümmög.
- Húha!!!!! Ez egy nagyon csúnya sérülés!
- De nem a hasam fáj, hanem a fejem!
Figyelemre sem méltat. Hozza a szikét. Gondosan felvágja a hasam, majd megkopácsolja, és végül bead egy adag nurofent. 
Végül ír egy receptet is.
- Készen is van, most már meggyógyultál. -mondja. 
Ezután a  receptet egész másnap húztuk magunkkal, vagyis Milán mindig hozta a kezében, és mindenhol ahol megfordultunk odaadta a pénztárosnak, hogy akkor még ezek is lesznek. És egyszer majdnem el is veszítettük, de aztán mégsem, és amikor megtaláltuk a kocsi aljában a szórólapok között, akkor volt csak igazán nagy az öröm, hogy mégis megvan:)

Megütötte  a lábát valahol, valamiben. Sopánkodik.
- Jaaaajjjjj! Lerobbant a lábam!!!! Most mi lesz?

Sétálunk. Egyszer csak a távolban felfedez egy játszóteret.
- Te jóságos ég!!!!!  (ilyenkor a Miki egér játszóteréből idézget) Véletlenül találtam egy játszóteret!

Boltba készülődünk, és már századjára szólok neki, hogy öltözzön, vegye a nadrágját, cipőjét, satöbbi, mert mindjárt indulunk.
- Hová megyünk?
- Boltba.
- Strandra?
- Nem. Boltba. 
- Hurrááááá! Strandra megyünk!!!!

Máskor. 
- Mikor megyünk strandra?
- Majd ha jó idő lesz.
- Mikor lesz jó idő?
- Majd a nyáron.
- Jó.
Kicsit később. 
- Jó idő van! Menjünk strandra!

Ezzel a stranddal egyébként az agyamra tud ám menni, nincs nap, hogy ne kerülne elő a téma, hogy mikor megyünk, és hogy de hát megígértem, hogy megyünk, sallalalalala. Úgyhogy a hétvégén TÉNYLEG  megígértük neki, hogy a születésnapján elmegyünk a strandra. Csak lesz valamelyik fedett fürdőben valami óévbúcsúztató parti :-)

Ma reggel is szóba került, mert megtalálta a karúszót. 
- Anyaaaa, mikor megyünk strandra?
- Majd a születésnapodon.
- Jó. - kis szünet, majd a két tenyere közé fogja az arcomat, és kérdi- és akkor hogy fogom kibontani a csomagokat?
- Milyen csomagokat?
- Az ajándékcsomagokat. 
- Jaaaaa! Azokat majd itthon.
- A strand előtt?
- Majd meglátjuk. Vagy előtte, vagy utána.
- Jó, akkor előtte majd kibontom.

4 megjegyzés:

  1. megköllzabálni :)) ( ezen sírtam: Véletlenül találtam egy játszóteret! :DD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "véletlenül" az nagy szavajárása :-) Szerintem tetszik neki a hangzása. A legfurább szövegkörnyezetben képes használni. pl. ma de. "nézd csak, véletlenül hoztam egy csavarhúzót."

      Törlés
  2. :)) Bea, komolyan, el kell most már jönnöm hozzátok, ezt élőben lehet az igazi :))

    VálaszTörlés