2009. augusztus 19., szerda

Blogsablon update

Régen volt már, amikor elkezdetem blogot írni, teljesen amatőr és analfabéta módon. Inkább a kíváncsiság vezérelt, milyen lehet, menne-e ez nekem, naplóírásban sosem voltam sem túl jó, sem túl kitartó. Bejegyézeseim kevés lelkesedéssel, de annál nagyobb kihagyásokkal születettek, web-es hozzáértésem pedig alulról sem közelítette a nullát. De az enyém volt, rólam szólt. 
Aztán a blog szép lassan belelendült, jobban mondva én az írásba. Nagy lökés volt persze Matyi, akiről minidg van mit írni, életünk vele egy percig sem eseménytelen. Az itthonlétem alatt én is egyre inkább része lettem a blogvilágnak, elkezdtem másokat olvasni, és engem is elkezdtek mások is olvasni. A blog ma már nem csak rólam szól.  Szép lassan igazi babás-blog lett.
Egy ideje már érlelődik bennem, hogy egy olyan sablont szeretnék, ami már első ránézésre is utal a blog milyenségére, kicsit babás, kicsit gyagyás, de mégis legyek benne én is. Keresgéltem, keresgéltem, míg egyszer csak nagyon megtetszett Csillagbaba sablonja, és onnan már egyenes út vezetett  @gi-hoz, ahol szebbnél szebb sablonokat találtam, míg végül ennél kötöttem ki. Innen is köszönöm Neki.
Remélem, Nektek is tetszik:) Nekem nagyon:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése