2009. augusztus 4., kedd

Hogy hogyan éltük túl a hőséget, és egyebek

Ha minden úgy maradna, ahogy ma van,azaz, kellemes szél, kellemes hőmérséklet, akkor nyugodt szívvel kijelenthetném,hogy túléltük az idei nyarat is. De ezt még nem merem ilyen határozottan kijelenteni. Az elmúlt pár napban tényleg borzasztóan szenvedtem, és már saját magamat is idegesítettem, hogy szenvedek, hogy nem találom a helyemet, sehogy nem volt jó.  De mára virradóra végre jól aludtam, és talán most már minden visszazökken a régi kerékvágásba. 
Matyit persze nem zavarta (volna) a hőség, ő kint lent volna napestig, meg is kell vele küzdeni rendesen, ha be kell jönni az udvarról.  Hogy enyhítsen a melegen, megmártózott a hűs habokban, a teraszon. Bár nem nagyon vágja a medence funkcióját, eddig csak igazi nagy vízben fürdött, úgyhogy gond nélkül beleül ruhástól is, és séta után belemossa a szandálját. De azért aranyos.
A lakásba bejőve pedig sebtiben szabadul meg az összes ruhájától, a pelust is beleértve. (by HuncÚr, ebből is látszik, hogy nagyon egy húron pendülnek az azonos korúak:)). Ezen naturalizmusán felbuzdulva ki is próbáltuk az újonnan beszerzett wc-szűkítőt, amin néhány röpke percig szépen elücsörgött, majd gyorsan lekívánkozott róla. Két órás nudizmusa alatt nem történt úgymond baleset,  úgyhogy a szobatisztaságfelé vezető első fél lépcsőfokot kipipáltnak tekintem.(ha ez ilyen egyszerűen menne!) 
Pucérhuszár vs. szellemmotoros:
Aztán ma délelőtt látogatott meg a védőnő, és ezen felbuzdulva még tegnap este előkerestem a Matyi-korabeli kismamakönyvemet, és bár nem így érzem, és nem úgy látszik, eget rengető különbségek nincsenek, a két évvel ezelőtti és mostani paramétereim között. Pedig azt hittem, hogy most  hamarabb kezdtem a kilók felszedését, és a pocakkerekítést, de ezek szerint nagyon nem, mert a mostani 18. hetes számaim a Matyi-korabeli 19. heteseknek felelnek meg, ezt pedig én nem veszem eltérésnek. Úgyhogy most újraéledt bennem a remény, hogy talán most sem szedek majd magamra olyan rémesen sok kilót, amivel aztán nem tudok mit kezdeni. 
Közben pedig várom a pénteket, amikor újra találkozunk Kistesóval, és reméljük, hogy utána tudunk már Kisöcsiről, vagy Kishugiról beszélni. Bár a kíváncsiságom a pár héttel ezelőttihez  képest alábbhagyott, csapongok a tulajdonképpen mindegy is hogy mi, és a lehet, hogy mégis inkább kisfiút szeretnék között, közben pedig lányneveken gondolkozom:) 
És nagyjából az utolsó mondathoz hasonló összevisszaságban telnek a napjaink:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése