2008. május 20., kedd

Szundimanó

Nem tudom, hogy a hirtelen jött hűvös levegő, vagy egyszerűen csak a fáradtság az oka annak, hogy tegnap estétől egy álommanóval van dolgom. Éjjel is jól aludtunk végre, igaz felébredt 3kor és 6 kor, de néhány puszi, és egy kis ölelés után ment tovább az alvás, reggel fél 9ig. Reggeli és őjra alvás. Most ébredt megint. Én persze megint kicsit túlaggódtam a dolgot, mert nem jellemző az én porontyomra az ilyen maratoni alvás, reggel rögtön lázméréssel indítottam, de semmi, Matyi makkegészséges. Ez ad egy kis okot a reményre, hogy egyszer talán nekünk is lesz egy nyugodt éjszakánk, hisz a mi Máténk is képes több órát aludni egyhuzamban.
És amit most az imént csinált..., a fotelében magától odahőzta magát a játékokhoz, azaz egyedül ülésbe tornázta magát. Nem hittem a szememnek. Majd kipróbáljuk talajon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése