2008. május 13., kedd

Reggel a kertben

Feri Milánóban van, tegnap ment, pénteken jön. Így rám maradt a locsolás, ami nálunk minidg Feri dolga, én csak gyönyörködöm a végeredményben. Alapvetően csak a teraszon locsolunk, és a kertben a kis facsemetéket. Alapos kiképzést kaptam, mit hogyan, hányszor, így reggel nekivágtam a felkelő nappal megvilágított kertnek. Gyönyörő volt, kellemes meleg, kicsit nedves fű. Én mezítláb, papucsban, éreztem, ahogy a selymes nedves fű simogatja a lábamat. Nagyon jó érzés volt, igazi feltöltő erejű így korán reggel. (Máté már fél 5 kor nem nagyon akart tovább aludni, de 6 ig valahogy még sikerült ágyban tartanom) Nyílik a pünkösdi rózsa és a sima rózsa, és bimbóznak a muskátlik. Kát nap múlva kell legközelebb locsolnom, de azt hiszem holnap is teszek egy kört.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése