2008. május 27., kedd

Hogyan tovább

Mivel Máté igazi Mészáros, ezért nagyon csúszik neki az alma és az őszibarack. A sütőtökkel sem volt probléma, de az nem gyümölcs, és az sajnos csak üveges formában elérhető mostanság, én meg mégiscsak jobbnak találom, ha frisset eszik Máté, és annak az ízét szokja meg. Felhívtam hát a védőnénit, akinek még több hét múlva esedékes a látogatása, hogy akkor mi legyen, maradja a jól bevált alma, barack összeállításnál, és ezeket váltogassam, vagy vihetek bele valami újdonságot. Azt mondta, ha Máténak ennyire bejönnek az alapok, akkor nyugodtan léphetünk egy szinttel feljebb, azaz keverhetek az alapokhoz egy-két szem meggyet, vagy pici körtét, egy-két karika banánt, és kipróbálhatjuk a sárgarépát és a krumplit, hogy ahhoz mit szól a fiatalember. De szigorúan egyszerre csak egy változtatást hajtsak végre, és azt egye 3-4 napig.
Mivel újra itt a meggyszezon, és nálunk két meggyfa is ékesíti a kertet, igaz az egyiket már két éve halálra ítéltük, azóta annyit terem hogy tavaly a fél munkahelyemet elláttuk meggyel, szóval gondoltam a meggy lesz az első újítás. Óvatos duhajként két szemet paszíroztam bele az almapüréjébe, És megette. Szerintem szerette is. Úgyhogy a meggyet is kipipálhatjuk.
Az idén is sok meggyünk van, de mag tavaly csak lekvárt tettünk el, idén befőttre is készülök, jó lesz majd a meggyes rétesbe.
 
És így szedtük a meggyet:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése