2014. március 28., péntek

Milán szeretetbonbonjai

Milán a hízelgések nagymestere. Egy-egy összeveszés, vagy leszidás után pillanatokon belül odasündörög, odabújik, megölel, és elejt néhány szívetmelengető vallomást. Máskor egészen spontán és váratlanul kitör belőle, hogy ő mennyire szeret. 

Jamie Olivért nézünk a tévében. Milán kedvenc műsora:)
- Imádom anyukámmal nézni a kedvenc műsoromat!

- Nagyon szeretlek anyukám!
- Köszönöm a vacsorát Anyukám!

- Anyukámat szeretem a legjobban a világon!

Mátéval beszélgetnek:
- Én anyával vagyok, mert nekünk egyforma a hajunk!  ( az egyforma jelen esetben annyit tesz, hogy nem szőke)

- Te vagy a legjobb anyukám a világon!

Apának:
- Úgy szeretlek, mint az egész világ!

Amikor viszont haragszik, akkor újabban azt vágja a fejemhez, hogy:
- Jó, akkor nem vagyok többet az anyukád! (vagyis gondolom, nem vagyok többet az anyukája:))
(Remélem azért a születésnapjára még elmehetek:-) )

1 megjegyzés:

  1. Aranyos. :) És valahonnan nagggyon ismerős. :))
    Réka ritkán mondja, hogy szeret, Zalán sűrűn hangoztatja, de az ellenkezője is kiesik olykor a száján. :)

    VálaszTörlés